Kontakt
WysylamTaniej.pl
Biuro czynne: Pon-Pt, 8.00-17.00

Biuro obsługi klienta:
Infolinia: 61-610-23-51
FAX: 61-610-23-79
E-mail: biuro@wysylamtaniej.pl

Dział płatności i windykacji:
E-mail: platnosci@wysylamtaniej.pl

Dział sprzedaży:
E-mail: biznes@wysylamtaniej.pl
Wycena
www.WysylamTaniej.pl - operator logistyczny www.WysylamTaniej.pl - operator logistyczny

BLOG WYSYLAMTANIEJ.PL

  • 06SIE
    Baza wiedzy o przesyłkach - co należy wiedzieć?
    Sierpień 06.08.2014

    Tematyka przesyłek kurierskich i spedycyjnych jest z całą pewnością bardziej rozbudowana i złożona niż mogłoby się to pozornie wydawać. Warunków granicznych dla przesyłek jest całe mnóstwo i są one zazwyczaj inne dla każdej firmy kurierskiej. Inne są też wytyczne co do możliwości przewożenia przesyłek, rodzajów usług itp. Jak się w tym odnaleźć aby nie popełnić niekiedy kosztownego błędu? Zapraszamy do lektury naszego bloga. O ile problem nie występuje kiedy przewozimy jeden rodzaj asortymentu o podobnych wymiarach i wadze. Wówczas najczęściej skupiamy się na jednym przewoźniku i korzystamy z najpopularniejszej usługi jaką jest wysyłka paczki do 30kg z planowanym doręczeniem na następny dzień roboczy. Co jednak jeżeli w naszej ofercie znajduje się asortyment w bardzo różnych gabarytach? Przykładowo sklep z materiałami budowlanymi – zawartością przesyłki może być klej w tubce ważący pół kilograma lub cała paleta cegieł. Sklep wędkarski – kilka spławików w małej paczce a za chwilę sprzedajemy wędkę długości dwóch metrów. Sklep motoryzacyjny – w jednym przypadku wysyłamy paczkę żarówek ale już w drugim może to być zderzak albo drzwi samochodowe. Jak się w tym wszystkim połapać aby nie spędzać czasu główkując samemu nad ceną danej przesyłki i sposobem jej wysyłki? Mamy trzy możliwości: skorzystać z bazy wiedzy dostępnej pod adresem www.wysylamtaniej.pl/baza.php, skorzystać z naszej platformy wysyłkowej dostępnej pod adresem app.wysylamtaniej.pl lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

    Jakie zalety niesie korzystanie z bazy wiedzy?
    Przed wysyłką zwłaszcza rozpoczynając dopiero współpracę z firmami kurierskimi warto zapoznać się z naszą bazą wiedzy. Baza zawiera najistotniejsze informacje dotyczące parametrów paczek wraz z przykładami. Dodatkowo znaleźć tam można również porady dotyczące wysyłki niektórych rodzajów przedmiotów i definicje np. paczki standardowej, niestandardowej, usług dodatkowych itp. Jeżeli jednak zależy nam na czasie i nie chcemy przeglądać zawartości bazy możemy skorzystać z szybkiej wyceny przesyłki dostępnej na naszej stronie. Przy czym należy zaznaczyć, że nie zawsze uzyskamy tyle szczegółowych informacji co przeglądając bazę wiedzy. Trzecim rozwiązaniem jest kontakt z naszym biurem obsługi klienta lub ze swoim opiekunem handlowym. Nasze biuro zawsze postara się pomóc i doradzić tak aby przesyłka bezpiecznie, szybko i możliwie najtaniej dotarła do odbiorcy. Najważniejsze na co należy zwrócić uwagę to przede wszystkim definicja paczki standardowej i niestandardowej, maksymalne dopuszczalne wymiary do przewozu i informacje o sposobie pakowania przesyłki.

  • 24LIP
    Import danych z zewnętrznych plików XLS
    Lipiec 24.07.2014

    Od kilku lat rekordy popularności biją w Internecie serwisy zakupów grupowych i konkursy z nagrodami promowane przez media społecznościowe takie jak np. facebook. A co łączy te dwie formy reklamy? Łączy je duża ilość wysyłek, które musimy zrealizować tuż po wydarzeniu. Zakupy grupowe trwają zazwyczaj krótko ale efektem może być potrzeba wysyłki kilkudziesięciu a nawet kilkuset przesyłek do różnych odbiorców. Konkursy organizowane poprzez facebook-a czy naszą klasę też często wymagają wysyłki do kilkunastu uczestników. Jak sobie z tym poradzić aby nie spędzać długich godzin na żmudnym wklepywaniu danych do systemu?
    Nic prostszego! Wystarczy skorzystać z naszego narzędzia importu danych z zewnętrznych plików XLS (Excel). Jak to działa? Pobieramy wzorzec pliku z zakładki "IMPORT Z EXCELA" z panelu użytkownika a następnie uzupełniamy go swoimi danymi zgodnie z przykładem. W kolejnych kolumnach umieszczamy informacje o odbiorcach, o przesyłce i kurierze. Maksymalnie możemy wygenerować jednorazowo do 60 etykiet przewozowych. Uzupełnienie w pliku xls danych 60 odbiorców i wygenerowanie etykiet nie trwa dłużej jak 15 minut. Tylko pomyślcie ile czasu zajełoby wam przygotowanie tych etykiet ręcznie - każdą osobno. Rozwiązanie to nie tylko sprawdza się przy sprzedaży grupowej ale też w przypadku gdy dane chcemy pobrać z programu magazynowego. Praktycznie każdy współczesny system zarządzania sprzedażą pozwala wyeksportować dane kontrahentów do pliku XLS. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszych udogodnień gdyż powstają one właśnie z myślą o was. Szczegółową instrukcję obsługi tego narzędzia znajdziecie poniżej - dostępna jest wersja prezentacyjna oraz PDF.

    Jakie zalety niesie korzystanie z tej funkcji?
    Zarówno to narzędzie jak i każde inne na naszej platformie jest narzędziem bezpłatnym i stworzonym z myślą o naszych klientach. Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest znaczne skrócenie czasu generowania etykiet przewozowych. W przypadku masowej wysyłki znacznie łatwiej jest uporządkować wszystkie dane w jednym pliku XLS niż każdorazowo wpisywać kolejne zamówienia i generować dokumenty przewozowe pojedynczo. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie nie tylko przy przy sprzedaży grupowej ale też w wielu innych sytuacjach: wszelakie akcje promocyjne, wysyłka prezentów świątecznych do klientów, duża ilość zleceń złożonych jednego dnia itp.

    Pobierz prezentację w wersji PowerPoint lub PDF i zapoznaj się z działaniem naszego rozwiązania.



  • 10LIP
    Integracja z serwisem Allegro.pl
    Lipiec 10.07.2014

    Jako, że w dzisiejszym czasach sprzedaż w Internecie stanowi niemalże nieodłączny element każdej firmy handlowej a także wielu firm usługowych warto skorzystać z rozwiązań sprzedażowych jakie oferuje serwis allegro.pl. O tym jaką siłą na polskim rynku jest allegro.pl przekonał się chociażby taki światowy gigant jak Ebay. Ze strony naszej firmy grzechem byłoby więc nie pomóc allegrowiczom i nie udostępnić możliwości szybkiego generowania etykiet przewozowych.

    Aby móc skorzystać z tego rozwiązania jedyne co musisz zrobić to zalogować się do swojego panelu użytkownika na stronie www.wysylamtaniej.pl. Drugi przycisk od góry to "Obsługa allegro" i właśnie tutaj powinieneś kliknąć. Na samej górze zobaczysz krótką instrukcję natomiast poniżej musisz ustawić podstawowe parametry takie jak dane do logowania allegro (są one bezpieczne i niedostępne dla nikogo), datę odbioru przesyłek przez kuriera czy cenę za paczkę pobraniową. Następnie wybierasz jakie sprzedane aukcje chciałbyś pobrać a możesz to zrobić za pomocą kilku dostępnych parametrów, wybierasz przewoźnika, którym mają zostać wysłane paczki i klikasz przycisk "Pobierz aukcje". Na koniec pozostaje Ci tylko zaznaczyć, które paczki chcesz wysłać, wpisać wymiary i wybrać opcję dostawy jeżeli ma być inna niż standardowa oraz kliknąć przycisk "Nadaj". Dodatkowo system poinformuje Cię jeżeli użytkownik napisał do Ciebie wiadomość (poprzez formularz allegro) oraz jeżeli życzy sobie fakturę VAT - dzięki temu nie musisz mieć otwartych kilku zakładek w swojej przeglądarce czy poczty aby dowiedzieć się wszystkiego co istotne odnośnie wysyłki. Prawda, że to łatwe. Spróbuj sam a w przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszą firmą - zawsze postaramy się pomóc.

    Jakie zalety niesie korzystanie z tej funkcji?
    Niewątpliwie największą zaletą naszego rozwiązania jest przede wszystkim to, że znacznie skraca sie czas generowania etykiet przewozowych zwłaszcza jeżeli mamy ich do przygotowania kilka lub kilkanaście.

    Dodatkowo w jednym miejscu możemy przeczytać wiadomość wysłaną od klienta, widzimy czy wystawić powinniśmy paragon czy fakturę oraz jaką formę wysyłki klient wybrał. Rozwiązanie niezwykle proste i oczywiście całkowicie BEZPŁATNE!

    Pobierz prezentację w wersji PowerPoint lub PDF i zapoznaj się z działaniem naszego rozwiązania.