Kontakt
WysylamTaniej.pl
Biuro czynne: Pon-Pt, 8.00-17.00

Biuro obsługi klienta:
Infolinia: 61-610-23-51
FAX: 61-610-23-79
E-mail: biuro@wysylamtaniej.pl

Dział płatności i windykacji:
E-mail: platnosci@wysylamtaniej.pl

Dział sprzedaży:
E-mail: biznes@wysylamtaniej.pl
Wycena
www.WysylamTaniej.pl - operator logistyczny www.WysylamTaniej.pl - operator logistyczny
Prowadzisz firmę i jesteś zainteresowany NIŻSZĄ CENĄ za przesyłki? Wypełnij formularz kontaktowy, oddzwonimy do Ciebie.
Zacznij oszczędzać już dziś!
Zapytanie wysłane pomyślnie. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
*Podając numer NIP oświadczasz, że prowadzisz działalność gospodarczą.

24h / 7dni

Serwis wysylamtaniej.pl umożliwia generowanie listów przewozowych przesyłek oraz palet krajowych i zagranicznych 24h/dobę,7 dni w tygodniu. Zaawansowane rozwiązania IT zapewniają ciągłą możliwość korzystania z naszego panelu klienta.

Jakość

W jednym miejscu oferujemy naszym klientom najwyższą jakość usług na rynku przesyłek kurierskich. Nasi partnerzy gwarantują szybkość i bezpieczeństwo każdej przesyłki.

Kompleksowość

Serwis wysylamtaniej.pl umożliwia korzystanie z usług przewoźników UPS, DHL, FEDEX, K-EX i Rohlig Suus, którzy gwarantują najwyższą jakość w zakresie obsługi przesyłek kurierskich i paletowych.

Prostota

Procedury związane z rozpoczęciem współpracy są uproszczone do minimum. Z usług serwisu możesz zacząć korzystać w każdej chwili bez podpisywania umowy.

NASZE ROZWIĄZANIA

O nas

Pomysł na serwis tanich przesyłek www.wysylamtaniej.pl zrodził się na początku 2010 roku. Podyktowane to było chęcią stworzenia firmy, która wychodzi do klienta, jest elastyczna i wprowadza zupełnie nowy standard obsługi. Nigdy nie chcieliśmy być „tylko jednym z wielu” pośredników kurierskich i stąd też nasze starania. Od momentu rozpoczęcia prac minęło już naprawdę sporo a my cały czas prężnie się rozwijamy. Nie ma dnia, w którym nie trwają prace nad nowymi pomysłami, narzędziami czy innymi ciekawymi rozwiązaniami dla naszych klientów. W codziennej pracy i trudach kierujemy się ideą: „wielkie rozwiązania dla Twojej firmy”. Wspólnie tworzymy serwis, który dba o klienta, w razie problemów pomaga mu, jest elastyczny i chętny do nawiązania obopólnie owocnych relacji.

Posiadamy jeden z najbardziej rozbudowanych systemów do zarządzania przesyłkami kurierskimi jaki kiedykolwiek powstał. Serwis przesyłek kurierskich został zbudowany tak, aby każdy, dosłownie każdy klient, mógł sobie poradzić z jego obsługą. Jednocześnie bardziej zaawansowanym użytkownikom dajemy wiele dodatkowych narzędzi, którymi mogą posługiwać się w codziennej pracy.
więcej

Aktualności

  • 05MAJ
    Zmiana godzin pracy Biura Obsługi Klienta
    Maj 05.05.2015
    Czytaj więcej.
    Miło nam Państwa poinformować iż od początku maja 2015 roku wydłużyliśmy czas pracy naszego biura obsługi klienta do godziny 17. Aktualne godziny pracy naszej firmy to: poniedziałek-piątek, godziny 8.00-17.00.
  • 25LIS
    Godziny pracy Biura Obsługi Klienta w grudniu i styczniu
    Listopad 25.11.2014
    Czytaj więcej.
    Uprzejmie informujemy iż w miesiącu grudniu do Świąt Bożego Narodzenia Biuro Obsługi Klienta będzie pracowało w godzinach od 8 do 17 w dni robocze. Wydłużając czas pracy naszego zespołu pragniemy zapewnić Państwu jeszcze lepszy poziom obsługi klienta w tym pracowitym z logistycznego punktu widzenia czasie. Poniżej znajdziecie Państwo informacje o pracy naszego biura w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.